Kilo czy wycena - co lepsze dla klienta sklepów odzieży używanej?
Sklepy z odzieżą używaną to dziś przystanek obowiązkowy na zakupowej drodze dla dużej liczby wielbicieli mody.
Dzieje się tak za sprawą ubrań dobrej jakości, które wcale nie odbiegają od tych, które znajdziemy w popularnych sklepach sieciowych, a na dodatek cechują się znacznie mniejszą ceną.
Dzięki temu zakupy w lumpeksie to już nie jest powód do wstydu, a z każdym rokiem rośnie liczba takich ciucholandów.
Właściciele cały czas zadają sobie jednak pytanie, w jaki sposób wyprzedawać swój asortyment – wprowadzać cenę za jeden kilogram ubrań, czy też wyceniać wszystkie dostępne w sklepie rzeczy.
Kiedyś bardzo popularna była ta pierwsza opcja, ale dziś coraz częściej w lumpeksach widzimy ceny na wszystkich ubraniach, co zdecydowanie jest bardziej czasochłonne, ale powoduje, że nasza działalność wydaje się być bardziej ekskluzywna, a także zwi ększa nasze potencjalne zyski.
Wśród klientów zdania na temat są podzielone, ale bardzo trudno jest dogodzić wszystkim zainteresowanym.